Gwarancja i Reklamacja
Gwarancją 24 m-ce objęty jest cały asortyment mebli sprzedawanych w naszym sklepie. Kupujący dysponuje prawem do zgłoszenia każdej jego nieprawidłowości, niezgodności towaru z umową, wady - ujawnionych w tym okresie. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdego zgłoszenia w terminie 14 dni od daty jego złożenia - w przypadku reklamacji niezasadnych, będzie to również termin w jakim poinformuje Reklamującego o swoim stanowisku.
Dla większości zgłoszeń reklamacyjnych, podany termin (14 dni) powinien być wystarczający dla ostatecznego usunięcia niezgodności (wady) produktu, gdyby jednak tak się nie stało, nastąpi to tak szybko jak tylko będzie możliwe.
Za zasadną uznana zostanie każda niezgodność z umową ( wada ) produktu - zgłoszona przed upływem dwóch miesięcy od wykrycia oraz nie później niż dwa lata po zakupie - z wyjątkiem mechanicznych uszkodzeń do których doszło po wydaniu mebla oraz takich, które wynikają z niestosowania się do zaleceń montażu i konserwacji mebli, zawartych w dostarczonych przez producenta instrukcjach.
Dlatego niezwykle istotne jest, by odbierając zakupiony produkt, dokładnie sprawdzić jego jakość oraz stan w jakim został dostarczony, a przed samodzielnym jego montażem zapoznać się z instrukcją i uwagami producenta.
Gwarancja producenta
Korzystając z gwarancji udzielonej przez producenta, należy pamiętać, że zgłoszenie zostanie rozpatrzone i załatwione wg. zasad zawartych w wystawionej przez niego Karcie Gwarancyjnej Produktu. Wszystkie wymienione w niej terminy i tryb postępowania są elementami dobrowolnej umowy pomiędzy Kupującym a Gwarantem, przy czym to Kupujący decyduje czy chce do niej przystąpić. W przypadku kiedy Kupujący uzna, że zawarte w niej zapisy nie są dla Niego korzystne, lub jeżeli w ogóle takiego dokumentu nie otrzymał, skorzystać może z udzielanej przez Sprzedawcę gwarancji 24 m-ce.
Reklamacje
Wysoka jakość produktów oferowanych w naszym Sklepie nie zwalnia nas z odpowiedzialności za ewentualne wady ujawnione w trakcie ich użytkowania, każdy taki przypadek powinien zostać zgłoszony przed upływem dwunastu miesięcy od wykrycia i nie później niż dwa lata po zakupie produktu. Można to zrobić w jeden z podanych niżej sposobów:
- wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres reklamacje@forte-meble.pl,
- dla zarejestrowanych Klientów umożliwiamy złożenie reklamacji przez Moje Konto, zakładka Reklamacje
W zgłoszeniu reklamacji powinny znaleźć się: nazwa produktu, lista uszkodzonych elementów, z oznaczeniami zgodnymi z instrukcją montażu, zdjęcia wady, data jego zakupu, adres i numer telefonu osoby zgłaszającej reklamację oraz tryb według którego reklamacja ma zostać rozpatrzona (gwarancja udzielona przez producenta lub odpowiedzialność sprzedawcy, czyli gwarancja udzielona przez nasze sklepy).
Wszyscy nasi pracownicy posiadają właściwe przeszkolenie co do treści jakie wymagane są do właściwego wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego i chętnie służyć będą pomocą.